Smart city-partnerskab mellem Danmark og Korea

Martin Brynskov var i Seoul i denne uge samtidig med statsminister Lars Løkke Rasmussen for at fremme samarbejdet mellem Danmark og Korea.

Pressefoto

Tirsdag holdt Martin Brynskov oplæg til arrangementet Smart City Innovation Camp organiseret af Innovation Centre Denmark i Seoul. Senere samme dag underskrev han et MoU (memorandum of understanding) mellem Aarhus Universitet og Seoul Digital Foundation.

Læs mere om statsministerens besøg i Seoul (Copenhagen Post)

Om Seoul Digital Foundation:

Som det førende innovationsforum og tænketank i Seoul, er Seoul Digital Foundation (SDF) dedikeret til at fremme væksten inden for digital økonomi og at skabe digitale løsninger for forskellige sociale udfordringer i Seoul. SDF stræber efter at være førende inden for forbedring af den økonomiske og sociale velfærd for borgere i Seoul ved hjælp af teknologi og digital uddannelse.

Oops, an error occurred! Code: 2024032900532589bc9268