Dansk smart city-netværk

Tema-møde i Aarhus om smart city-partnerskaber

Mandag 6. maj 2013,  kl. 11:00 - 15:00

IT-Parken Katrinebjerg, Aarhus

AU Smart Cities

Det danske smart city-netværk er et netværk af danske interessenter, der mødes regelmæssigt for at diskutere od udveksle erfaringer i forhold til udvikling, organisering og planlægning af smarte byer. Formålet med netværket er at forstå muligheder og udfordringer, samt at identificere måder, hvorpå de forskellige interessenters indsatser kan koordineres.

Deltagerne kommer fra fx kommuner, regioner, ministerier, styrelser, universiteter, virksomheder og organisationer.

Netværket koordineres af Ministeriet for By, Bolig og Landdistrikter og Aarhus Universitet.

De næste møder vil være i København, Aalborg og Vejle.

Hvis du er interesseret i mere info om netværkets arbejde, så kontakt lektor Martin Brynskov, som er akademisk koordinator af AU Smart Cities.