IoT Week 2016

AU Smart Cities deltager i IoT Week 2016 in Serbiens hovedstad Beograd, hvor relevante problemstillinger vil blive adresseret og diskuteret.

tirsdag 31. maj 2016, kl. 12:51 - torsdag 2. juni 2016, kl. 14:51

Beograd, Serbien

IoT Week 2016 foregår over tre dage, hvor innovation, forskning, viden og forretningsmuligheder, i henhold til Internet of Things vil være i fokus. Martin Brynskov og Adriënne Heijnen fra AU Smart Citites deltager begge som oplægsholdere til to sessioner, der kommer til at foregå d. 31. maj og d. 1. juni. Adriënne Heijnen vil være paneldeltager til sessionen End-user Engagement and IoT service, og Martin Brynskov, som chair for OASC, vil deltage i smart city sessionen smart vs. legacy – co-habitation, integration or…?.

Find mere information om registrering til IoT Week 2016 på deres hjemmeside, hvor man også kan læse mere om de mange events der finder sted fra d. 31. maj - 2. juni.